آموزش
 
ریاست دانشگاه پیام نورگفت : المپیاد رباتیک برای دانشگاه پیام نور یک شروع بود.
 
دکتر  سرلک در آیین اختتامیه نخستین دوره بین​ المللی مسابقات رباتیک دانشگاه پیام​ نور که پنجشنبه، هفتم اسفندماه در محل دانشگاه پیام نور اهواز برگزار شد، با بیان این که مگر می​شود برای خلاقیت، نوآوری و کارآفرینی، اختتامیه گرفت؟ اظهارکرد: دانشگاه پیام نور به عنوان بزرگترین دانشگاه دولتی کشور برگزاری چنین مسابقاتی را در برنامه خود قرار داده است و از آن حمایت می​کند. ما باید به سمتی برویم که دانشگاهی داشته باشیم که کارآفرین باشد و در جهت دغدغه​ های جامعه فعالیت کند.
 
وی با اشاره به این​که این​گونه مسابقات محدود به این دوره نخواهد بود، اظهار داشت: ما مسابقات رباتیک را به یک حرکت مستمر تبدیل و امسال آن را در سطح بین ​المللی برپا کردیم و اندیشه برگزاری این المپیاد این است که به اهداف مقدس نظام جمهوری اسلامی و پیشتازی کشور در علم و فناوری برسیم و زمینه را برای ظهور استعدادهای دانشجویان را فراهم نماییم.
 
محمد علی سرلک عنوان کرد: امیدوارم به زودی مرکز رشد و پارک علم و فناوری در دانشگاه پیام نور تاسیس شود و دوره جدید  این مسابقات در پارک علم و فناوری دانشگاه​  پیام نور برگزار شود.
 
در این مراسم که در دانشگاه پیام نور برگزار شد جعفری سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی، نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی، معاون سیاسی استاندار خوزستان، معاونین پژوهشی و فرهنگی دانشگاه پیام نور نیز حضور داشتند برگزیدگان بخش​های مختلف مسابقات رباتیک  معرفی و مورد تقدیر قرار گرفتند.
 
 
امتیاز دهی