اخبار
 


بسم ا... الرحمن الرحیم

بهار که می آید، دستان باد بوی شکوفه می دهد

جوانه های تک درخت باغچه، با نوازش نسیم جان می گیرند

آرام و آهسته

خدایا، رویش یک دانه تمام عظمت تو را فریاد می زند...

عید سعید نوروز و فرا رسیدن سال 1396 را به جامعه دانشگاهی پیام نور مرکز زاهدان تبریک و شادباش عرض می نمایم و سالی سرشار از سلامتی و موفقیت را از درگاه خداوند متعال برای دانشجویان، همکاران گرامی و خانواده های محترم شان مسئلت دارم.

در سال جاری انجام فعالیتهای فرهنگی پر محتوا و متنوع به منظور اکرام و ارتقای سطح معارف دینی و مکارم اخلاقی همچون سال گذشته با همتی مضاعف پیگیری خواهد شد. افزایش کیفیت آموزشی و پیگیری حقوق دانشجویان در برخورداری از بالاترین سطح آموزش را با دقت مضاعف در دستور کار خواهد بود. همچنین فراهم نمودن فضای فیزیکی مناسب و شاداب در جهت افزایش نشاط و ارتقای روحیه دانشجویان یکی دیگر از فعالیت های سال جاری خواهد بود.

انشاا... در سال جدید با افزایش فعالیتهای پژوهشی گامهایی موثر در جهت ارتقای تولید علم با کیفیت برخواهیم داشت. بنای شروع این مهم را در سال گذشته با خرید تجهیزات مورد نیاز فراهم نمودیم و مذاکرات لازم با تیم های تحقیقاتی مختلف انجام گردید. باید این مطلب را همواره مد نظر داشته باشیم که رسیدن به قله دانش و تحقیقات کاربردی از مسیر تحقیقات بنیادی و پایه می گذرد.

امید است در سال جدید سهم خود را در فعالیت های آموزشی و پژوهشی در جهت تحقق شعار اقتصاد مقاومتی تولید و اشتغال به نحو احسن ایفا نماییم.

دکتر مهدی دادمهر
سرپرست دانشگاه پیام نور مرکز زاهدان

 
 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر